Oh!

HERREGUD!
inte trodde jag det skulle bli sån succe :O jag är chockad. Inte nog med att en söt människa vinner ett läppglans, jag hamnade på mest aktiva listan också! TACKAR för det haha. Ojsan..

ehm ja hej alla nya läsare! :) vilka är ni då? Hoppas ni kommer stanna säger jag :)

Nu ska jag svara på lite kommentarer! puss på er så länge :*



Jag ser dock att ni har missuppfattat inlägget under, ni ska juh numrera era kommentarer själva, asså ex:

madde, 1
madde, 2
madde, 3
lisa, 1
sofie, 1
madde, 4
lisa, 2

ni har juh numrerat varandra haha så nu kommer det ta längre tid för mig att kolla vem som skrivit mest, tänk på det ;)

Postat av: Åsa

Sv: Jaa. visst är det hemsrkt! Sjuka människor!

Som du sa, man vill bara slå dem!

2008-08-08 @ 10:53:26
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

godmorgon!

2008-08-08 @ 10:56:13
URL: http://josefiner.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0