Någon som vet?

Jag tillhör en av dem som får skattepengarna nu först, tråkigt i juni men superkul nu haha! Någon som vet vilket datum dem betalas ut? :) Skulle vara super om någon vänlig själ berättade det hehe.

det var bara det.. tjo :)

Postat av: Pilla

Tja! Tror de skulle börja skicka ut nästa vecka! Men sen hur länge de håller på å skickar har ja ingen aning om... kramar

2008-08-06 @ 00:20:10
Postat av: anneli

Jag får också mina nuuuuuu.... men jag vevt inte när.

2008-08-06 @ 09:18:59
Postat av: Madde

pilla: aha hoppas jag får dem snart då hahah. men tack för svaret iaf :)



annelie: haha ja hoppas dem kommer snabbt ;)

2008-08-06 @ 12:11:18
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Jessica

hej....

väntar också på mina pengar....!!!!!!!!

blir så irriterad av att man inte hör nåt någon gång, jag skickade in mitt innan deras sista datum också, fick ändå inte innan midsommar.

2008-08-06 @ 18:31:11
URL: http://www.jessicashundliv.dinstudio.se
Postat av: carro

tror de skulle börja betala ut de den här vekcan faktsikt...?

2008-08-06 @ 20:18:28


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0