Market2member



Tänkte ägna ett inlägg åt Market2member.com. Det är ett företag som funkar som gratisbio. Skillnaden mellan gratisbio och market2member, enligt mig, är att det är lättare att skaffa poäng på market2member. Jag har redan skaffat till mig nästan 40 000 poäng vilket ger 400 kr att antingen checkar, eller varor av olika slag. Det finns massor med olika företag att samla poäng hos, allt ifrån bilar och motorer till kläder, mode och nöje. Det finns olika sorters sätt att samla poäng på.  antingen genom att ta emot reklam från företag som söker just din profil eller genom att handla på internet och få viss procent poäng per köp. Det är superenkelt och varför inte få tillbaka pengar enkelt? :)

jag är iaf supernöjd och jag har som sagt redan fått tillbaka 400 kr som ja ska vänta med att byta in tills det blir mer ;)
klicka på bilden och bli medlem ni med :) superenkla pengar är kul! haha

puss på er :)

Postat av: sofia

tack :DD

oh nu är jag jätte dum men vart är höger elelr vänster ikonen xD ?

2008-08-12 @ 21:05:21
URL: http://sofiahassan.blogg.se/
Postat av: sofia

okej jag var inte så dum som jag trodde :D tack så jätt emycket jag fattade nu !! :D

2008-08-12 @ 21:10:14
URL: http://sofiahassan.blogg.se/
Postat av: sofia

hha vad bra då :D gör du annars då ?

2008-08-12 @ 21:26:09
URL: http://sofiahassan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0