Lördag idag då

GOD MORGON!

typ det enda jag orkar skriva, haha skoja bara ;)

Idag är det lördag och idag ska jag hinna med massor känns det som. Jag ska välja outfit tills ikväll (ska på lyskväll ), sen ska jag skriva klart morgondagens uppgift och skicka in den, jag ska fixa iordning alla sakerna jag ska ha med mig till birsta imorgon ifall (läs;när) jag åker och ser Ola, och jag borde dessutom rensa lite på bloggen. Men det får jag ta någon annan dag när jag har tid ;)

Vad är era planer för dagen? :)

Postat av: Magdalena

jaha, men det var ju lämpligt att han är där ute då :) Jag tror jag ska dit, men jag är hemma hos mamma så det är lite krångligt om jag inte har skjuts. Ska kolla om syrran ville åka sen när jag kommer hem :)

2008-08-30 @ 13:51:10


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0