Kräftfiske

God morgon på er :)

Är det bara jag föresten som inte kan läsa några bloggar som finns på mest aktiva listan? Det blir bara " sidan kan inte visas"... Men andra bloggar kan jag kolla in då jag kunde svara på kommentarer och kolla på min egen blogg. Konstigt!

Igår var det iallafall himla trevligt :) Vi började med att cykla typ 4 kilometer till Jonas där även Peter och Julia var. Vi drack lite, snackade massa och försökte höra va vi sa genom den höga musiken som man alltid envisas med att ha. Peter och Julia åkte iväg en sväng och då kom istället Manne och Hanna och några ilsbobor (antar jag...). Sen kom även Martina och Micke och någon tjej till. Det dröjde inte länge förrän vi alla cyklade (vissa fuskade juh och åkte bil....) iväg till E4:an där några satt vid ån och fiskade kräftor. Där var det så många så jag orkar inte ens nämna alla men det var bland annat Tobbe, Malin, Chrille, Peter, Patrik, Fredrik... ja många! Man såg inte ett skit kan jag säga, man fick istället lita på sin minnesbank och känna igen rösterna istället haha.

Där satt vi ett tag men åkte rätt fort igen, man blev juh tamefan uppäten av alla myggor -.-' TUR att man hade huva på tröjan annars hade jag blivit uppäten totalt. J-vla köttätare! Vi cyklade bort till andra sidan E4:a till blomsterträdgården där vi träffade bland annat Li, Pimmen, Tobbe och Johanna. Dem satt och hade det mysigt med bord och stolar och en liten eld. Vi stannade inte länge där heller utan cyklade vidare till andra sidan ån där det fanns fler folk. Det var massa folk även där och jag pallar inte att räkan upp alla hehe.
Vi cyklade hem vid 1-tiden och käkade en korv (viktigt med mat i magen vid fylla...) sen slocknade man som om jag vart vaken i all evighet ;) Vaknade SÅKLART typ 6. Inte vidare roligt men man somnade juh om haha!

Ja det skulle juh vara massa bilder här också... Det var inte det att ja glömde kameran, för jag kom faktiskt ihåg den, nej nej det var att det var bäcksvart och även fast blixten är inställd att vara på så blixtra den inte så det blev bara svarta bilder.. Antar att det inte är någon ide att lägga ut de? ;) haha. Jag knäppte dog bilder på mig själv innan vi stack.. (lite egokort e alltid roligt..) som kanske kan smyga in lite senare haha. Ett diplom till mig och andra som lyckas cykla fast man druckit massa. Man håller juh balansen otroligt bra! ;)

Nu måste ja sluta innan jag får kramp i fingrarna. Tänkte försöka läsa lite bloggar nu, annars läsa lite ur min bok. Ska juh jobba ikväll också -.-' men det går väl fort!
puss på er så lääänge !

Postat av: sofia

haha okej då ;)

2008-08-16 @ 10:39:14
URL: http://sofiahassan.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag ska läsa till förskolelärare först och sedan till lågstadiet tänkte jag :D

2008-08-16 @ 12:12:41
URL: http://tras.blogg.se/
Postat av: Linnea

Visst är jag cool;) värsta gangstern.

NEJ SERIÖST? HAR NII!! ååååh, hälsa sötolga från mig då!:D HAHA!

2008-08-16 @ 15:14:44
URL: http://lunnes.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0