inför skolstarten!



Nu sitter man här och har hunnit med både tvättning, matlagning, mindre shopping på ica och så fixat med både datakonto och blackboard (som jag dessutom inte fattar ett skit av hur det funkar men får nog hjälp med det senare ;) ..) och nu är det bara att bestämma kläder till imorgon, packa lite lätt och läsa klart boken. Dessutom vore det bra om jag bestämde om jag ska åka hem imorgon eller sova hos mamma. Får se när jag slutar och så!

Idag köpte jag iallafall två små kollegeblock, lite markeringspennor, sudd och stiftpennor! Kan aldrig ha för mycket pennor haha. Nu känner jag mig väl förberedd (som dem säger på reklamen ^^ )




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0