gårdagen i ord

Hello!

Gårdagen var hur rolig som helst :) Det började då som sagt inte roligt, när man satt här hemma själv och drack men till slut kom brorsan över och även  Fredde och Jonas till slut så man var inte ensam så länge haha. Johan och Stefan körde in mig och syrran till stan till bockarna där Emelie och Johanna väntade så glatt vid ett bord hehe. Väl inne träffade man massor med folk som man kände igen och som man itne har sett på länge så det var erhört roligt faktiskt! Tråkigt eller roligt (beror på hur man ser det...) var att det var en massa killar som kollade OCH raggade ^^ det iof var väl smickrande men om dem inte hade kollat så mkt på brösten ^^ Tror dem att man inte ser? haha. Ja det var som sagt hur roligt som helst igår , det gör jag gärna om!

När jag och syrran satt och väntade på att Johan och Stefan skulle komma och hämta oss igen så råkade vi fula oss lite. Tog en massa knäppa kort och töntade oss lite lagomt ;) Finns det någe roligare än att kolla på kameran dagen efter?! Ni får leva med att det kommer in några bilder sen gårdagen senare idag om syrran skickar över dem! Hon tog mer kort än jag :) hehe.

Vad gjorde ni själv igår? :)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0