Exakt samma mardröm....

Vill ni veta en äcklig sak? Jag drömde en mardröm inatt om farmor. Hon  låg i sina kläder i sängen på hemmet och då när jag satt där med henne började hon att andas. Och jag får panik över att vi håller på att skicka iväg henne levande. Men hennes ansikte och andning var mer som en mardröm. Jag tog det hela som en mardröm vilket var mkt hemskare än om ja hade sett henne "levande" med farfar i drömmen. Nu till det hemska. Syrran drömde EXAKT lika dröm inatt. Asså nu snackar vi E.X.A.K.T !!! Det är läskigt som fan. hur ofta drömmer man exakt lika dröm samma natt?! Näe fyy ja bara ryyyser.

nu ska jag försöka få tag på jobbet om ikväll, ja kommer inte klara av detta känner ja. Ja är på bristningsgränsen hela tiden :( -.-' men det har man väl rätt till antar jag!


Postat av: Magdalena

Ja det är tur att du fattar vad jag menar, man kan ju inte vara alltför vulgär i bloggen ;)

2008-08-07 @ 12:46:13
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Emma

tråkigt att inte din farmor fick leva fler år :/ men hon har det nog jättebra nU! <3



första nätterna då pappa dött, så drömde jag och några av mina systrar samma dröm med. i drömmen kom alltid pappa tillbaka, jag kramade om honom och bad han att stanna men han log och sa att han var tvungen att gå, oxå slutade han alltid sin mening med "jag har det bra nu". hans närhet kändes så verklig, så kanske kom han till mig om natten och berättade att han hade det bra? :) kändes lugnande. jag kan än idag drömma de drömmarna om pappa.

2008-08-07 @ 18:44:06
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0