datorbekymmer

Hejsan hoppsan!

Nu har Johan vart här och försökt fixat lite på min dator men det blir inge bättre, dessutom så går det inte att föra över mina saker till Freddes dator (denna) då min dator inte hittar denna. Varför måste det alltid krångla? Jag ska nu iaf köpa en lös hårddisk och föra över allt på den ELLER köpa en ny och föra över direkt på den. Jag har funderat länge nu på att köpa en bärbar som jag kan ha med mig ner till skolan, ifall ja vill sitta med den istället för skolans datorer eller så. Funkar mycket bättre lixom. Och ska jag köpa en ny dator så köper jag väl heller en ny på en gång än en hårddisk först sen en bärbar ;) eller hur?! haha

ja jag ska fortsätta kika lite :)

kommer väl vara lite seg på bloggen idag, men vem är inte det på helger? ;) haha

Postat av: Malin

Jag har två externa hårdiskar ja. Du får gärna låna en medans du lägger över till freddes så du kan formatera din data. vet själv hur otroligt jobbigt det är med en dator som behöver formateras :P

2008-08-23 @ 21:34:52
URL: http://malintornblom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0