tisdagssolen

Tisdag idag och jag vaknade rätt sent (halv 10 ungefär..) så det var bara att bege sig ut på en morgonpromenad i solen och sen hem för att äta frukost. Jag hatar morgonpromenader innan frukost. Jag mår jämt så illa och blir yr i skallen, helst när det är så varmt ute. Men bara att hålla ut gissar jag haha. Iallafall känns det skönt nu när man vet att man har bränt lite fett!

Nu tänkte jag duscha och sen lägga mig och läsa lite innan jag ska göra mat igen. På eftermiddagen så ska jag och 
Fredde kolla på ett hus. Ett jättefint hus verkligen för en billig peng så man undrar vad haken är haha. men antar att det märks sen varför det är så billigt haha. Ska bli intressant iallfall

vi hörs sen :)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0