Svacka

Idag har jag en liten svacka känner jag. För det första sov jag länge -.-, jag kände mig dålig så jag red aldrig och kände inte för att träna heller. Och sen fick jag hem vågen idag -.- HAHA det är det enda ja säger !! iof ska jag inte lita så mycket på det eftersom det är en annan våg än den jag hade i lördags och så är det kväll och jag har kläder på mig, vilket också spelar roll men lixom 5 kilo + på en vecka :O det är inte rimligt eller hur?! Så ja jag är nere idag. Sen dessutom har jag inte ätit något idag. Alls faktiskt. Har inte haft någon matlust men samtidigt kan jag tänka mig att det är lite därför som jag är så nere nu haha. Och Fredde åkte iväg så här sitter man ensam en fredag kväll. KUL !

Hoppas ni har det roligare :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0