Söndag

Söndag idag. Jag trodde ärligt det var måndag haha. Hemskt hur dagblind man blir när man är hemma ofta. Idag ska jag träna (om jag orkar), jag ska städa lite och jag ska slappa framför tvn. Det är som sagt söndag så inget speciellt
ska hända idag vad jag vet. Igår följde jag med till Järvsö en sväng för att hänta en bil, en golf. Det var en mycket fin bil och jag skulle kunna tänka mig att ha den själv faktiskt haha. Sen gjorde jag faktiskt inte så mycket mer. Jag hade ont i huvudet när jag kom hem så jag gick och la mig på en gång och somnade. Dock hade jag världens bästa dröm inatt haha. Vaknade med ett leende på läpparna, precis som man ska göra!

Ja nu ska jag äta frukost och sen får jag se vad som händer

ha det bäst :) kramar

Postat av: Magdalena

Hmm drömmar, jag drömde att jag var med barn inatt men visste inte om det var Olas eller Js, HAHA!! :)

2008-04-27 @ 23:19:23
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0