Sanningens ögonblick


image391

Ikväll är det äntligen premiär av sanningens ögonblick. Har väntat spänt på detta ända sen dem visade reklam och sökte deltagare till programmet i våras. Programmet går ut på att man ska svara ärligt på 21 frågor om sig själv för
att vinna en stor summa pengar. Ljuger man åker man ur tävlingen. Jag skulle aldrig sätta mig själv i den där sitsen. Inte för att jag är den som ljuger men frågorna är inte direkt snälla. Ska bli intressant att se iallafall.
Ni kan se ett litet "inför-klipp" här.

Visas ikväll klockan 21.00 på femman.

Postat av: Malin

Läste nu i expressen att det var en bluff. Dom har fårr plugga in frågorna.. Meen man ska juinte lita på skvallertidningarna

2008-04-20 @ 17:15:00
Postat av: Annica

Aaa de va ja..=) ingen skada skedd=)

2008-04-20 @ 17:24:40
URL: http://annicalindstrom.blogg.se
Postat av: Magdalena

Jag har också väntat spänt jättelänge, ska bli spännande^^
Ja klart du får användning av dom, träningen är ju säkert bra, sen var dte ju mitt fel att jag beställde just den utan striptease först, haha! Tror jag ska beställa 3an sen också för att avancera lite^^

2008-04-20 @ 18:15:57
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Madde

Malin:

dem får svara på 50 frågor med lögndetektor innan programmet så väljer programmet ut 21 frågor och svaren efter det är svaren dem går efter i programmet.. tror inte alla kommer ihåg va dem svarade på 50 frågor så ja skulle inte lita på skvallerpressen :P men man vet aldrig

2008-04-20 @ 20:06:57
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0