Nystart


God morgon!

Idag vaknade jag halv 8 fast jag hade ställt den på 8. Är inte det typiskt? att man vaknar före väckarklockan när man vill och kan sova ut?! haha. Iallafall mätte jag mig och vägde mig. Blev otroligt besviken faktiskt. Vågen fortsätter att gå uppåt fast jag inte fuskar och fast jag rör på mig, det är inte roligt. Dessutom hade jag SÄMSTA resultatveckan med sammanlagt 3,5 cm. UNDER FYRA CENTIMETER !!!!! skandal -.- Dock ska jag väl vara nöjd med att jag gått ner något över huvudtaget men ni förstår kanske min känsla?!

För att nu inte tappa fokus ska jag testa Viktväktarna en eller två veckor för att se om något händer på vågen och för att se om det försvinner mer cm från kroppen. Två av mina kompisar kör viktväktarna nu med så jag får extra stöd från dem haha. Jag vill verkligen inte att glöden och lusten ska försvinna nu bara för en dålig vecka så jag provar något annat nu ett tag. Så desperat är jag faktiskt haha.

För er som inte vet vad viktväktarna är så går det ut på att man ska räkna poäng varje dag. Ex 1 dl musli och 2 dl mjölk blev 3 poäng. Väger man över 70 kg ska man äta 20 poäng om dagen och väger man under 70 kg ska man äta 18 poäng om dagen. Jag ska då äta 18 poäng om dagen och jag har alltså 15 poäng kvar att dela upp för lunch, middag och ev mellanmål. Ska nog gå bra hoppas jag :)

Vecka 13's viktminskning :
image415
Hals -0,5 cm
Midja -1 cm
Lår -2 cm (1 cm på varje ben )

Totalt denna vecka  -3,5 cm
Total viktminskning -156 cm


Postat av: magdalena

Det kommer gå bra ska du se!! :)

Hahaha omg! Du får gärna äta middag med honom, bara så du vet, haha! Vem skulle tacka nej till nått sånt ;) Jag vet, jag kände mig skamlig i drömmen för att jag inte visste, haha!

2008-04-28 @ 10:34:29
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Anneli

Ja Madde för fan kämpa på!! Det är skit svårt när man bara står still trots att man gör allting rätt, men du vet att det kommer!! Fan kolla på det totala vad du har gått ner än så länge l56 Cm eller vare nu va. Hur jävla grymt bra är inte det faan!! (=
PUSS FRÅN ANNELI!!

2008-04-28 @ 15:56:39
URL: http://annelid.blogspot.se
Postat av: Emma Lindgren

Hej madde! Jag tror viktväktarna funkar bättre! Det handlar ju alltid om att ändra livsstil. Och därför tycker ja viktväktarna är bättre. För den metoden kan du alltid använda dig av. och får i dig alla ämnen (protein fett och kolhydrater) men med måtta =) Och därför också en högre förbränning. Chansen att sedan gå upp i vikt minskar också. Dieter överhuvudtaget då man utesluter viss mat en viss tid tycker jag man ska undvika. Lär dig äta rätt för hela livet ist, som du gör nu =)ibland kan man unna sig ibland inte! Ge inte upp! och kom ihåg ju mer du tränar desto mer orkar du! Hoppas du förstår mig rätt. Det går ju hur bra som helst för dig!

2008-04-29 @ 16:50:04


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0