ny människa ?!

Konstigt att man känner sig som en ny människa varje gång man duschar ;) haha. Nu ska man bara orka klä på sig också haha. Ska även göra lite lunch. Har inte bestämt mig om jag ska äta måltidsersättning eller om jag ska göra lite omelett. Omelett är ioförsig godare men jag får se ;)

Tråkigt att folk tror att jag enbart äter sallad och ägg haha. Jag äter juh GI mat och det jag menade var att jag äter OFTAST sallad och ägg (typ omelett) till frukost och sedan typ kyckling eller lax till lunch och middag och det är just det jag är så less på. Att äta massa sallad och ägg till frukost. Finns inte så mycket mer att välja på tyvärr, ja det är fil då. Då äter jag hellre måltidsersättning till frukost och lunch ibland och GI baserad kost tll middag och ibland då även lunchen. Detta är inget jag tänkte göra resten av livet eller de återstående 10 kilona, utan en vecka eller två för att få lite variation. Jag är mycket medveten om att man går upp efter man slutat med måltidsersättningen och det är just därför som jag bara byter ut någon av måltiderna. Jag motionerar juh även flera gånger per dag och tränar minst 5-6 dagar i veckan och ska nu börja rida igen 3 dagar i veckan så jag får den motion och mat jag behöver. ni behöver inte vara oroliga ; )

nu ska jag käka lunch. kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0