Nattliga aktiviteter

Vad har jag gjort idag då? jo jag har tränat lite, blev bara 300 situps idag, mest för att jag har så ont i ryggen pga lingonveckan men det får jag väl tåla. Ska försöka träna mer när den slutat haha, skönt med lite ledigt också. Har vart över hos jonas hela kvällen typ för jag blev bjuden på mat. Blev spaghetti och köttfärssås men jag åt självklart inte spaghetti utan quinoa (stavning? ) istället. Nu sitter jag här i köket med laptopen och har sjukt tråkigt. Någe raska pigga förslag på nattlige aktivitet?

Postat av: Magdalena

Mina förslag på nattliga aktiviteter passar inte att skriva här, haha ;)

2008-04-17 @ 23:39:40


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0