Lördag kväll

Det känns som om jag vart vaken i flera dygn. Är inte trött, tvärtom! men jag har fått så mycket gjort. Nästan lite immponerad över mig själv haha. Jag har juh som sagt hunnit med 400 situps, halvtimmes promenad, handlat mat, städat hela huset och så har jag juh donat på med lite annat haha. Ska nog leka pensionär och gå upp tidigt varje dag :D haha (fråga mig imorgon vad jag tycker om det HAHA...) Iallafall hade jag beslutsångest över om jag skulle gå med på krogen nykter, gå med på krogen och dricka eller om jag skulle stanna hemma. Vill inte få i mig massa överskottskalorier när jag vart så duktig idag (brännt bort dubbelt mot för vad jag intagit..) och det känns så onödigt lixom. Dessutom skulle jag bli ensam tjej vilket inte heller är så roligt -.-' TUR att Emma kom som en räddande ängel denna lördagkväll och bad mig följa med som chaffis haha. Så Emma och jag ska göra stan osäker ikväll ; ) haha

Så jag ska göra mig iordning nu. Ser förjävlig ut haha

Vad ska ni själva göra ikväll? :)

kraaam på er

Postat av: Magdalena

Ja det är ju värsta roligt med pengar som man inte har väntat sig =) Du får säkert tillbaka, dom flesta får ju det! Gud vad hemskt om man skulle bli återbetalningsskyldig istället :O
Haha ja dom är nog fortfarande ute och snokar så man kan aldrig slappna av! Vi fick adrig nån tidsgräns hur länge dom ska hålla på^^
Hoppas ni får roligt på chaffisrundan ;)

2008-04-05 @ 21:17:50
Postat av: klara

aa, minst sagt konstig :) men bra skådisar!
jag mår bra :) hur mår du?
:*

2008-04-06 @ 00:11:20
URL: http://kklaris.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0