Lätta reklam

image353


Har ni sett (mini)lätta reklamen på tvn? Tjejen och killen som hoppar ner för ett vattenfall? Jag tycker det ser ut som Petra Hultgren och hon är juh svensk. Lätta är ett svenskt varumärke. VARFÖR DUBBA SVENSK REKLAM TILL SVENSKA?? jag fattar inte haha. Är inte det lite dubbet arbete? att dubba en redan svensk reklam? men ja jag kan juh ha fel också haha.

Åh hata detta väder föresten. Detta äckelväder ! Jag som hade planerat att gå långt idag med boyen men då skulle det komma 50 meter snö istället -.- och om det kunde stanna på backen då? näe då ska det bli snömodd och slask. Nä ge mig vår nu tack !!

Idag har jag iallafall hunnit med 600 situps :) känns bra faktiskt. Har juh hunnit med lite annat också så jag har idag bränt mer än vad jag tagit in, så jag hoppas det syns på vågen snart.

Postat av: Ewa

Hej duktig du är har ju gått ner mycket:-) Själv har jag ingen självdisiplin..gaa Kör du oxå med Ab king pro?? eller gör du vanliga sittups på golvet?..Lycka till.

2008-04-08 @ 08:42:50
URL: http://Ewawiklund.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0