God morgon

God morgon på er! Hoppas ni mår lika bra som jag idag :). Inatt drömde jag massa konstiga saker och lite släng av mardrömmar faktiskt men det var inte så farligt ändå eftersom jag fick sova ut idag (vaknade kvart över 9 ) och somnade på en gång igår kväll. Gjorde 200 situps innan frukost och nu sitter jag då här och bloggar lite granna. Vad händer idag då? Jo syrran kommer över sen (vet inte när) och då ska vi gå ner till farmor och hälsa på. Hon bor på äldreboendet här på orten så det var dax att hälsa på henne helt enkelt. Dock förväntar jag inte mig mycket av konversation eftersom hon är senil och har tappat talförmågan mer eller mindre men att vara där måste betyda massor för henne ändå :) hoppas jag iallafall hehe.

Vad är era planer för dagen då? :)
kraaaam

Postat av: Magdalena

haha ja det var jag, orkar bara inte fylla i allt ibland xD Piggare skulle jag behöva bli^^

2008-04-08 @ 12:50:32
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0