Glassfavoriter

Så här i sommartider passar det juh bra med glass. På GB's hemsida kan man se alla glassar dem sålt vilka år. En liten nostalgitripp kan man säga. Dessa är lite av mina favoriter som försvunnit :( var det bara jag som gillade dem? haha.
image393
1996:
Brizz- cola smak med typ kolsyra. MYCKET GOD !! haha kostade bara 9 kronor också
Cool Bits- små mini glassar i citron -, jordgubb- och apelsinsmak. 

1999:
Taco Winner- En magnum-liknande glass i taco style. 
Solero shots- små runda glasskulor av isglass. Dessa var jättegoda juh !

2002:
Solero ice- jordgubbsglass med isöverdrag. Jag minns att jag gillade denna jättemycket just eftersom den var så läskande och jag är en sucker för jordgubbar.
Magnum- kommer inte ihåg (kan heller inte läsa..) vad glassen hette men det var både magnum mandel och sandwich i en. Superbra om man hade beslutsångest haha.

Lixom kom tillbaka?! haha. Numera har jag inte någon favorit direkt. Tycker det mesta är gott haha.
Har ni någon favoritglass ?

Postat av: Moa

ja, solero shots saknar jag massa :O

2008-04-21 @ 16:16:16
URL: http://mooosis.blogg.se
Postat av: Emma lindgdren

BEN AND JERRY glassen är den godaste som finns =D Du måste smaka den Madde! puss

2008-04-21 @ 17:13:30
Postat av: Magdalena

haha du verkar gilla glassorter som är svår att äta ;) Själv är jag en sucker för twist på sommaren, annars vanlig hederlig magnum :)

2008-04-21 @ 18:19:53
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Madde

ååå jag älskade den där tacoglassen!

2008-04-22 @ 08:32:43
URL: http://tras.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0