Freeedag

HEEEEEEMMMMAAA!! ungefär så vill jag uttrycka mig nu haha. Tog rätt länge innan jag somnade igår men vaknade trots det, före väckarklockan (som stod på klockan 05.00 ) men ställde om den till 05.30 ungefär så jag klev upp då och gjorde mig klar. Åkte med snälla Jonas till jobbet idag, tänk vad en halvtimme kan göra så mycket. Åkte nämligen halv 7 med jonas istället för 6 bussen och det gör otrolig skillnad hehe. Gick bra på jobbet idag, hade en lätt grupp med Fia (som jag diggar extremt..) och så fick jag kila lite tidigare dessutom ; ) så man ska inte klaga haha.

Nu ska jag bara njuta av ledigheten tills Fredde kommer hem då jag måste ta fram charmen och hundögonen för att lösa lite saker inför imorgon haha. wish me luck ^^

va är era fredagsplaner? :)

Postat av: Jen

Jaha okej haha :) Vem är denne Ola då? ;)
jadu ja ska bara sitta hemma å inte göra ett skit =/ känns som ja måste vara Heeelt ledig nån helg nu.. men tråkigt

2008-04-11 @ 15:44:18
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Emmapemma :)

haha, det låter spännande, håller tummarna hihi...

själv har man blitt förkyld :( oxå äre ju partaj imöra i Hudik, Patrik ska ha inflyttningsfest...

ska ni göra ihelgen då??

2008-04-11 @ 16:38:33
URL: http://emmavictoriia.blogg.se
Postat av: Emma

tack så mycket. :D

2008-04-11 @ 18:18:00
URL: http://emmaa95.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0