Fredags shopping

Idag slutade jag som sagt lite tidigare och då passade jag på att gå in till stan och shoppa lite på H&M  innan jag tog bussen hem. För er som inte känner mig så ska jag berätta att jag HATAR att gå på stan själv och hatar att åka buss själv, kort och gott hatar jag att göra saker själv (om det inte gäller skolarbete eller ngt sånt då jag föredrar att vara själv..) visst är det konstigt? Dock har jag med åren lärt mig att göra saker själv som att gå på stan och så... men dock är det fortfarande något jag helst undviker. Varför har jag inget riktigt svar på haha. Iallafall gick jag in på H&M och köpte
image360

Skinvitals eye brighten.
Påsar med ansiktsbehandling och just denna ska motverka mörka ringar under ögonen.
Små "kuddar" som man ska lägga på under ögonen och låta verka i 15 minuter och sedan skölja av. Mycket enkelt. Har provat den förr och jag tycker den gör sitt jobb haha. Kostar 29.90 kr
image362
L'OREAL paris Contour khôl nr 161 carbon black
Eftersom mina kajalpennor försvinner allt eftersom mystiskt så var jag tvungen att köpa en ny idag och denna verkade bra. Den tog bra på handen när jag provade och jag har inte vart missnöjd med Loreal annars så jag hoppas den ska göra mig massa nytta haha. Kostade 78 kronor.
(ber om ursäkt för att bilden är brun och jag köpte svart men de fanns inte svart på bild som var stor nog..)

Postat av: Sara

Fanns Skinvitals eye brighten på hm asså? :)

2008-04-11 @ 19:55:36
URL: http://littlenova.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0