första april

tisdagen är över och likaså första april.. snart iaf.. Jag har bara blivit lurad en gång idag och det var igår kväll... typ 00.20 xD innan jag hann reagera över vilket datum det var. Lite klantigt kanske men det var inte så farligt. Har ni blivit lurade idag? :) Själv har jag faktiskt inte lurat en enda. Hade inte så bra fantasi idag och det har inte vart någon ide att ens försöka lura någon haha. Lika bra är väl det.

Imorgon är det onsdag och mätdag för min del :) ska ändra mätdag till måndag sen så på måndag mäter jag mig igen haha. Tror inte jag har så bra resultat denna vecka. Känns iallafall inte så haha. men får se imorgon. :)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0