Detoxveckan fortsätter

Nu är det exakt en vecka sen jag började med detoxen och jag tycker det funkar bra. Jag har inga som helst problem med att dricka det eftresom det smakar som vatten fast med lite lite äppelsmak. I början gick jag ner 0,5 kg på två dagar men sen giok jag upp 1,5 kg istället så det var inte bra HAHA men nu är jag tillbaka på normalt igen (tror jag, vågar inte väga mig för mensen ...) iallafall så känner jag mig piggare som man skulle göra enligt förpackningen och jag får gå och kissa som en galning hela tiden dessutom blev man rätt lös i magen i början HAHA ! Jag ser inga som helst problem med att fortsätta med detta i 13 dagar till iallafall. 

Idag vaknade jag rätt sent, jag hade juh sagt att jag skulle kliva upp vid 8 men det orkade jag inte utan sov ut till 9.30 istället. Gick ut på en promenad med boyen och sen tränade jag lite innan frukost som bestod av skinka, en morot och några körsbärstomater. Jag har även fått hem senaste numret av Cosmopolitan som jag ska kika igenom senare. Nu tänkte jag leka i photoshop lite.

kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0