Det var på tiden..

GRATTIS får man väl börja med att säga :)
Beyonce och Jay-Z ska enligt rykten ah gift sig igår. Det var väl på tiden. Det har snackats länge att dem ska stå vid altaret men media är juh som dem är. Dem har iallafall vart ett par sedan 2002 vilket är rätt länge för att vara kändisvärlden. Får se hur länge giftemålet håller. Jag håller tummarna för dem iaf :)

image347

och några andra som går i giftemålstankar är Nicole Richie och Joel Madden. Det verkar gå bra för dem också och jag hoppas att dem håller länge, speciellt nu när det är ett barn med i bilden :) söta är dem iallafal.

image348

Postat av: Magdalena

Åh hoppas det är sant =)
Jag får tillbaka skatt som jag inte skulle ha betalat från början. Man får ju tjäna en viss summa som man slipper skatta på, så det är det som kommer nu =) Lär ju vara den enda gången det händer, haha!

2008-04-05 @ 17:54:46


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0