Då vad man där igen...

Dagens Grey's Anatomy avsnitt var inte vidare kul. För er som inte såg det handlade det om en bilolycka. Inte bara en men bland annat en ambulans som voltade och det hände både det ena och det andra. Varför var detta då inte så roligt för mig att se? Jo för er som vet det så var jag juh med om en bilolycka själv där bilen hamnade på taket. Man insåg än en gång hur jävla lyckligt lottad man var eftersom jag sitter här hel då jag voltade in i skogen flera meter medan ena ambulanskillen dog, då dem voltade på parkeringsplatsen "bara". Visst det var film och påhittat men mycket verklighetstroget ändå right?!

SUCK det går inte en dag utan att jag tänker på det här och vad som kunde ha hänt, vad som hände, varför det hände och så vidare. Jag är iallafall glad att alla överlevde!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0