Boyen

image427
På översta kortet är han bara några veckor gammal och de nedersta är tagna vintern 06 och sommaren 07.

Har fått förfrågningar om att lägga ut bilder på min lilla underbara vovve Boyen. Han är en shetland sheepdog på 3 år och 2 månader. Boyen är en sån underbar hund. Han är snäll mot allt och alla även om han kan verka kaxig i bilen men han har ärligt aldrig bitit eller vart stygg mot varken djur eller människor. Det känns verkligen superskönt. Han älskar dessutom att åka bil, viket också var skönt eftersom jag pendlade med honom när jag pluggade gymnasiet och eftersom vi åker rätt mycket bil hemma nu också. Han är verkligen mammas älskling!

Besök gärna hans kennel Mejdåsens kennel :)

skapade även en ny kategori ---> mina djur <----- där jag kommer lägga in fler bilder och inlägg om mina två katter och boyen såklart!

Postat av: Magdalena

Naw, han är så söt lilleman!!
Vi får veta nästa vecka om vi får utökning i familjen med en ny valp, spännande! =)

2008-05-01 @ 23:19:37
Postat av: Vickyosv

aaaw, underbara kissemissar stora som små! :)



och din hund verkar också helt underbar! Jag passade en sån hund (fast ljus och tik) som hette Lassie, kan du tänka dig haha, nästan ett helt år när hennes matte var bortrest och hon var såååååååå go! Så jag vet hur mysiga de är. :)

2008-05-27 @ 22:40:27


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0