beslutsångest

Jag har beslutsångest. Jag vet inte om jag ska skriva ut mina riktiga mått och antal cm jag gått ner varje vecka istället för att enbart skriva själva minskningen som jag gör nu (a). Det är lite pinsamt att skriva ut hur stor jag egentligen är och det är dessutom hemskt att veta att vem som helst kan se hur stor jag är. MEN det är också så att man ser framgång på ett annat sätt om man istället också ser hur stor jag faktiskt har varit och är nu och resultaten varje vecka.

gaaaah ja vet verkligen inte hur jag ska göra. Vad tycker ni? skulle ni ha gjort det?

Postat av: Tobias

svar: dt tkr jag ;) haha jag har alltid beslutångest

2008-04-04 @ 19:17:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0