konstiga saker händer

åå jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Igår låg Lenas busskort på bänken i hallen brevid väskan och allt.. idag när jag skulle ta det låg det inte längre där :O Lixom varken pappa, jag eller Fredrik har lixom tagit undan det och det försvinner inte av sig själv lixom !!! Jag har letat igenom hela min väska, hela hallen, i soppåsen och allt men inget busskort -.- PANIIIIK !!! då Lena ska ha det på bussen på måndag -.-

En annan konstig sak var juh att min ridjacka (som vart inlåst i stallet i 1 år snart ) var hos pappa helt plötsligt! Lixom jag har inte vart i stallet och inte pappa, lena, simon, jimmy, mikko eller någon annan heller för den delen. HUR HAMNADE DEN DÄR????!! och när jag skulle hämta den i förra veckan var den helt plötsligt borta!!!! VAR HAMNADE DEN?????

lixom jag hatar när saker och ting plötsligt försvinner för att sedan lixom komma fram på samma ställe igen, som om det aldrig ens försvunnit :O



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0