HEEEEEEJ !!

Hejsan hoppsan fallerallela :D
haha näe men hejsan på er alla.. Känns lite konstigt att skriva här igen.. känns som om jag vart borta från bloggen och allt vad internet heter aslänge men det är juh tamefasen en vecka nu (a). Jag har inte fått internet än utan kommer troligen i veckan -.- men vad ska man göra? ahha. Jag snodde jobbets dator nu lite medan jag sitter på rast..

iallafall trivs jag jättebra i lägenheten.. dock tomt utan fredde :( och det är långtråkigt utan internet och med en tv som bara har 1an, 2an och 4an -.- men men jag har iallafall en dvd (a)

nu måste jag kila tillbaka till jobbet men nu har jag iallafall hört av mig så ni vet att jag lever haha ^^
vill ni ngt kan ni alltid ringa mig =) pussar och kramar på er sötnosar

Postat av: Sara

Idol, har väl startat sådär, klart en del kan sjunga, men sälva pogramet har blivit sämre tkr jag ;/ bu! haha. men men ^^

2007-09-09 @ 15:30:18
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: linnea

we miss uuuu!=)

2007-09-12 @ 15:04:51
URL: http://Linnealundstroem.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0