3 olika identiteter ?


Hej hej.. vad har Madde gjort idag? jo igår åkte jag till Fredde så jag sov där då igår och idag vaknade jag då rätt logiskt upp i harmånger (a) haha.. inte gjort någe speciellt på dagen så där men på eftermiddagen körde fredde hem mig eftersom jag har lite att fixa tills imorgon hahah.. (gävle ) och sen så kom Johan över för vi skulle kolla på tv men det blev inte så haha.. vi åkte lite bil på stan istället (a) haha.. dock var det inte så mkt folk ute dock haha

men nu på sena kvällen när jag kollade tv4s hemsida såg jag att chatten med ola låg ute och jag kollade lite snabbt.. såg då att dem hade ändrat mitt namn till 3 olika... nämligen måns, madde och madeilene. Varför ? är nu min fråga. Var det för att det skulle se bättre ut med olika namn eller var det för att jag fick 4 svar medan andra fick 1 eller 2 ? jag är då nyfiken på svaret måste jag säga.. lixom det är juh inte att man skriver fel heller.. asså madde till måns? eller? haha

nu måste jag sova.. ska åka till gävle imorgonbitti haha... god natt på er

Postat av: Emma

Hoppas du får en trevlig dag i Gävle :)

2007-10-09 @ 21:45:58
URL: http://emmaas.blogg.se
Postat av: Magdalena

Ja det var riktigt creepy att upptäcka att nån annan hade varit där inne liksom. Jag vet inte riktigt heller om jag hade nått annat där bak, så¨svårt att komma på fort^^

2007-10-18 @ 18:00:28
Postat av: Magdalena

Förresten Madde, är det inte dags att uppdatera här nu x) Du måste visa lägenheten och alla saker jag har läst att du har köpt ikväll, mohaha!^^

2007-10-18 @ 20:45:07
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0