Veckans planer

Denna vecka kommer gå såååå fort kan jag säga er. Jag har fullt upp hela veckan, hela dagarna.
Det är lixom galet :P hoppas jag inte dör av heartattack bara (a)
Iallafall var jag ner och skrev på kontraktet idag. Först tyckte ja det var lite dålig service där nere. Jag gick in, plingade på och lixom sen satt dem tydligen och fikade.. men inget hände ^^ ingen kom och där satt jag som ett fån och visste inte om jag skulle gå och komma tillbaka senare, störa dem eller sitta tills hon kom.. jag valde det senare alternativet men behövde inte sitta så länge då hon kom rätt fort ändå.Tur det ^^. Nu är hyran betald och jag får nyckeln imorgon när dem ser att jag verkligen har betalat. Jag har juh vart in i lägenheten en gång tidigare då Amanda bodde där men då vare inte direkt att man kollade i skåp, i kylskåp och på toaletten. Dock vare rätt många anmärkningar på besiktningen men jag hoppas att dem inte syns eller kommer störa mig (verkar inte så ialalfall.. ) Får se imorgon hoppas jag :)

Veckans schema:

Måndag: skriva kontrakt, betala hyra
Tisdag: åka till stan, fixa flyttlådor, börja packa
Onsdag: packa det sista, flytta alla sakerna till Harmånger, hämta nyckeln  :)
Torsdag: flytta ev. resterande saker, flyttstäda heeela dagen lång -.-
Fredag: njuta av min nya lägenhet :D
lördag:
söndag:

helgen lämnar jag oskriven då jag inte har några nuvarande planer :P








                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0