Olycka nummer två......

ja jag vet inte vart jag ska börja...
fredde åkte till edsäter och efter en timme eller två ringde Fredde mig igen och berättade att han hade krockat.. med en lastbil !!!!! När han sa dem orden började jag skaka och jag tänkte direkt på allt som kunde ha hänt istället för att fundera vad som verkligen hände.. iallafall för sekunden.. Det som var äckligt eller tur, ni viljer vad, var att jag egentligen skulle åkt med.. jag hade verkligen inte pallat två olyckor på två veckor.. lixom jag hade brytit ihop fullständigt kan jag säga... men som tur var åkte jag aldrig med och som tur var klarade sig både fredrik och boyen.. vilket betyder allt för mig...

ja jag ville bara berätta av mig lite och jag hoppas skiten slutar nu.. det har vart mkt nu på senaste.. bilen ska dock skrotas efterosm det bara är skrot kvar -.-

men materiella ting kan man alltid återställa...tänk på det




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0