Ny kamera, nya möjligheter

När jag kom hem från Fredde kollade jag igenom min post och upptäckte att jag hade fått reklam från Halens.se och kollade igenom det snabbt mest för att se om dem hade något intressant. Jag såg och fastnade för en kamera eftersom jag nu mera behöver en (-.-) och eftersom den var på rea ville jag verkligen ha den. Efter mkt om och men slutade det med att jag köpte den (a) en rosa och med 2 Gb extra minne till :) Slutsumman för detta paket blev som typ en annan kamera så jag är skitnöjd :) lixom yey !!! snart är jag tillbaka i spelet igen :) Nu ska jag verkligen ta vara på kameran...ta vara på möjligheten med den. Ta kort varje dag och verkligen fota saker som betyder ngt :) Jag insåg efter olyckan att "shit !!! det där kunde ha vart sista bilden jag tog" lite läskigt så nu ska jag verkligen fota :)

det snöar nu oxå på tal om annat -.- dock kan det väl få snöa tills det är några decimeter så det kan smälta bort sen (a) hahaha.. Ska ut med boyen snart, sen ska jag döa vid photoshop eller min Camilla Läckberg bok (a) tills alla filmklipp från Pernilla sen Ola i lördags laddat klart xD haha
wish me luck to stay awake hahahha

image235



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0