antingen eller


Jag känner för att börja blogga igen! Vet inte varför men så är det haha. Nu sitter jag iallafall hos Fredde i Harmånger och skriver lite på laptopen. jag har börjat lära mig denna nu haha.. Dock kanske för att han har en ny datamus. HAHa jätteintressant *not* jag vet ine vad jag ska göra idag. ska äta nu när fredde kommer hem sen ska jag väl hem till hudik en sväng och mata katterna och allt :) Vet inte om jag ska stanna eller inte. Antigen ska jag stanna i stan och umgås med katterna, ta emot bilder och dona lite eller så ska jag följa med fredde hem igen och vara som jag är nu. svårt val egentligen men jag tror jag borde stanna haha..

Postat av: Magdalena

Det är bra att ni tar upp bloggandet så jag får nått att läsa, haha! =D

2007-11-13 @ 17:44:55
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0