Utmaningar

Jag blev utmanade av Magdalena och jag säger som henne.. jag utmanar alla som känner för det och säg gärna till om du gör det ;)

Tre saker jag inte förstår:
-Meningen med livet
-Killar
-Hur stort rymden egentligen är...

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
-pennor
-Mobilen
-Tidningar

Tre saker jag gör just nu:
-Bloggar
-tuggar tuggummi
-Pratar på msn

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
-skaffa barn och gifta mig och allt det där (a)
-Resa jorden runt
-Skaffa en karriär med bra lön

Tre saker jag kan göra:
-Gråta till filmer
-Sova hela dagarna
-Teckna

Tre saker jag inte kan:
-göra illa små oskyldiga varelser
-prata baklänges fort
-jonglera

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
-Ola
-de som behöver någon att prata med
-Takida

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
-ättre tålamod och självförtroende
-Att inte ta åt mig så jäkla mycket av vad andra tycker
-Att ta första steget istället för att vänta!

Tre favoriträtter:
-Potatisgratäng
-Pannkaka
-Tacos


många svar blev som Magdalenas.. kanske för att vi tänker lika hahah

Postat av: Moa

JAG GJORDE DEN xD

2007-05-04 @ 21:46:29
URL: http://mooosis.blogg.se
Postat av: Kim

den här listan ska jag göra senare idag (: !

2007-05-05 @ 10:44:40


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0