trögastivärlden.se

HAAH (a) tar jag åt mig? svar: JAAA !!!!!
Jag jobbade juh idag som ni kanske vet att man gör måndagar.. ( alla är inte som Broberg och ääälskar måndagar -.- ) så ja.. man pinade sig upp men det gick förvånansvärt bra faktiskt måste jag säga.
Dushade Hugo och Britta. Det gick mkt bra.. Dock lite tråkigt eftersom Hugo åkte hem idag.. = (
jag gillade Hugo.... men han kommer väl tillbaka (a) hehe.. ( om man får säga så (a) .... )

Idag så jobbade B1 och B2 * eftermiddag så dem kom juh dit till kring halv 2 som vanligt.. 
Shit va på dåligt humör 
man blir när man ser dem -.- Helt ofattbart måste jag säga... 
Då kommer man dit till samma rum som dem och inte 
ens hej säger dem :O lixom mkt att begära då??? jag tycker inte det iallafall.... PUNKT !!!!!
Lixom dem pratar så mkt me de andra, skratttar och har sig medan när ja kommer
dit tex eller pratar med dem är det
tomma ord som kommer.. lixom typ bara "aah" "jasså" och "nej" inge mer lixom..
SNACKA OM IRRITERANDE !!!!
Detta är endast mot mig och Lena detta beteende infallar.. 
Och det känns som om det är för att jag och Lena är ny.. som om 
de ser ner på en bara för att man inte har utbildning inom det -.-
ÄR JAG SÄMRE FÖR DET ???? troligen inte eftersom
då hade ja knappast fått jobba i sommar eller hur ??!!!! Sen tror dem små liven att dem kan bossa över en.
Då står jag där för att vänta på att få komma in till chefen och så säger B1 då:
-" Ja du Madde.. du kan gå in till blå du och städa ! " och det var inge snäll tonart utan
lixom DU SKA !!!.. tror hon allvarligt att ja hade stått där bara om ja inte hade någe att göra ???
Jag blir så less

GUD GE MIG STYRKA !!!!!

Imorgon vid halv 10 ska jag vara hos veterinären med katten och lämna in honom ett tag..
Han har nämligen ett sår på sidan som inte vill läka och som nu varar och stinker så det är
lika bra tycker jag  :) Hoppas han blir okej bara och att jag får behålla liiite pengar ialalfall
från dem för dem läre juh ta typ 1000 kr.. = ( men men bara han blir bra så

* för alla er som inte fattade var B1 och B2 betydde så är det Bitch 1och Bitch 2 HAHAHAHHA (a)
GOD NATT :)


Postat av: Magdalena

Haha visst är det härligt med såna på jobbet?^^ Men jag har bara en riktig iaf, som jag slipper jobba så mycket med nu^^

2007-05-23 @ 09:58:04
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0