Onsdag = fest?

Ja då vare då torsdag idag och tänkte att ja skulle berätta lite om igår (a) egentligen hände det inte så mkt men jag var iallafall först in till stan med Emelie och Lilly för att shoppa lite (a).. Hittade två toppar och en klänning :) och sen två parfymer och lite wax ( AJ ! ) haha xD sen vare bara in på ICA och handla lite och sen *pang* hem och sen vare bara att byta om och dona och sen fixa sig lite till och sen *poff* sprätta en och två cider och sen in till stan..sen betala in sig på Bockarna och träffa Emelie och Lilly och fan alla andra som var där inne... det var packat med folk och det var massa man kände igen xD hehe så det var askul :D hehe

en rolig sak som hände var att jag och Karro pratade med Niklas Willing och så stod det en kille där som var rätt fin :) som vi började snacka med haha.. Han presenterade sig för Kung Carl Gustav xD så jag sa lixom då... Prinsessan Madeilene xD hahahha tyckte ja var rätt smart där ja då ; ) hahhaa xD han bah.. ja du var då snygg :P jag skämde så otroligt mkt kan ja säga HAHAHA.. men alltid roligt med komplimanger hahahah xD

ja nu blev det visst film på schemat.. så vi drar till Markus hahah.. sen läre ja bara hem och lägga mig så ja kan palla mig upp till jobbet imorgon hahah.. puss och kram på er kära vänner :)


Postat av: maria

så trevligt!

2007-05-18 @ 12:05:53
URL: http://amarialarsson.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0