Ola spelningar ??

Hejsan alla glada.. allt bra med er? :)
här är det rätt bra.. trött som ett fucking AAAAAS men det funkar väl antar jag.. = /
Jag är faktiskt lite glad :) jag loggade in på Olas sida idag och kollade
HAN SKA TILL FALUN !!!!!! jag måååååste dit.. jag viiiilll dit .... jag hoppas fan det går.. =/
sen hoppas jag att ja kan åka ner till sthlm och kolla på han på grönan :) hehe

asså nu ska jag sammanfatta :)

FALUN rix fm festival 1juni 19.30
STOCKHOLM Gröna Lund 10 juni

 jag hoppas som sagt att det funkar :) återkommer väl :P hahaha

ja nu måste jag börja jobba >.<

HEEEEEJ DÅ !!


Postat av: Magdalena

Att ni ska till falun har jag missat totalt! ´Men det är ju om två dagar så det känns som att det inte kommer gå!

2007-05-29 @ 08:23:26
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Magdalena

Asså jag slutar klockan 3, kan max kanske få gå en timme tidigare, så det beror på vilken tid ni ska åka i så fall^^ Och jag måste ju hem på kvällen!Men jag loggar in nått ikväll när jag kommer hem, har inte ens jobbat klart än, haha!

2007-05-29 @ 18:12:22
Postat av: Madde

haha ja men så säger vi .. logga in när du e hemma så taler vi ;) hahha

2007-05-29 @ 18:36:08
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0