min skjuka katt snäppet friskare

Min sjuka katt är nu snäppet friskare och jag är snäppet fattigare -.- men så länge min katt är frisk så får det kosta vad det kostar vill xD heheh :) Skadan var värre än vad jag trodde då den var djup.. Det var oxå därför han haltade på sitt ben men nu är det genast bättre och det kommer bli 100 % bra :D Han blev oxå kastrerad och öronmärkt eftersom det var lika bra och jag fick det för ungefär samma pris så det var lixom lika bra :) Han hamnar dessutom inte i fler sånnadära slagsmål med andra hankatter som han från början fick såret av.. !!! Man har nu lärt sig en läxa the hard way ^^

När vi kom hem så stack katten ut på direkten då Maria inte stängde dörren snabbt om sig... HELVETE tänkte jag !! men han kom sedan när jag jamade på han så det gick juh bra.. Det blev inte skitigt eller nå.. Han har nu på sig en tratt för att inte kunna komma åt såret och han hatar den xD hahaha Han går omkring och försöker få av sig den så jag får väl se hur länge den sitter kvar xD hahahha ( eller hur bra jag har satt på den (a) ...)

Nu blire dock mat för min del.. håller på att kurra sönder magen här ^^
Har erat djur blivit sjuk någon gång??



Postat av: Christina

Hobbe satt ju i halsen för 2 år sen och var död en sekund men jag fick igång han. Han fick dock inre blödningar pga mina första hjälpen tryck. Efter en vecka på djursjukhuset var han ok igen. Tack och lov!!!!

2007-05-23 @ 14:17:51
Postat av: Camills

Min första hund Buster bajsade ut tarmarna när han var liten. Och dom satte tbx dom. och så förra året avlivade vi han :{...Och våran hund Rex som vi har oxå har eplipsi eller vad det heter (a)

2007-05-24 @ 07:18:20
URL: http://camillafunky.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0