meningslöst

Ja det är va detta inlägg är.. helt meningslöst.. men jag känner att ja måste skriva av mig lite ändå.. om saker och ting som egentligen inte har ngn innebörd eller som egentligen inte intresserar er över huvudtaget men men xD hahah.. ibland måste man göra saker man inte vill eller så xD hahaha

ja ni märker juh redan att detta spårar ur AHAHHAHA

men iallafall.. ja måste avreagera mig lite på ams (arbetsförmedlingen,....) eftersom dem verkar vara lite korkade... Jag har nu vart på Kullen i en månad och kommit in i rutinerna bra känner jag.. Dock lite mer att bli extra säker på.. tex kvällar.. hur dem funkar och vad man gör och allt ( kommer jag få lära mig ikväll) men jag tror inte ja har erfarenheten av att jobba kvällar på bara en kväll och sen när ja ska sommarjobba har ja rätt många kvällar att genomföra så ja.. det hade vart bra med fler om man säger så... sen om vi säger som så här.. ÄR DET BÄTTRE ATT JA GÖR AV MED A-KASSA DAGAR I JUNI BARA FÖR ATT JA INTE FÅR FORTSÄTTA DÄR DÅ???? näe tycker inte ja heller men ärligt vet ja inte hur dem resonerar eller vad som föresgår i deras små hjärnor ^^

Jag ska iallafall in dit på måndag då detta är min sista vecka innan den 13 juli då ja börjar jobba igen... men men ja.. bara att se va dem säger xD hahaha


om man ska se det från den ljusa sidan så får jag iallafall liiite semester (a) hahahah

nu ska jag inta some ägg ^^ ciaooooo

Postat av: Magdalena

Haha jag vill också ha lite semester! xD Näe men allvarligt, jag fattar inte alls hur dom tänker!

2007-05-28 @ 20:59:38
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0