Kammade hem storvinsten (a)

Jag har rätt mycket att prata om idag känner jag.. Blir lätt så när man är borta en halv dag och bara bloggat ett eller två inlägg på hela dagen.. (inte för att det är fel men det är ändå inte så mkt om vad man gjort under dagen...) Jag var iallafall till ström och käkade pizza... ( eller ja.. kebab...) och det var lika gott som vanligt och jag njöt lite mer än vanligt för idag MÅNDAG började jag med måltidsersättningen igen (a) så nu blir det inget sånt under ett tag.. får se hur länge jag pallar :P hahaha men iallafall... vi var där Fredde, Jag, Emma, Jon, Kalle, Broberg och Tobbe. Sen åkte vi till stocka och hämtade Emmas hund Rocko och sen bar det av till Harmånger och hem till Tobbe för att spela lite poker.. Det var juh fan evigheter sen nu så det var himla roligt. :) Emma skulle juh då ta hem storvinsten men hon åkte faktiskt ut efter Fredde (som åkte ut först...) så då var juh jag den enda tjejen ( men jag är van..) och min plan angående att spela ut grabbarna en efter en satte fart (a) *mohaha*

Jag började som tur var få bättre kort på handen så jag vann lite mer marker så jag kunde spela ut grabbarna en efter en och sen vare bara jag och Tobbe kvar.. Tobbe hade en markerhög typ dubbla min och vi körde båda all-in och jag vann den SOM TUR VAR !!!! men sen pallade inte Tobbe att spela mer så jag fick ta hem vinsten även om han hade haft lite marker kvar när ja tatt min all-in (a) men ja... jag hade förhoppningsvis vunnit nästa gång (a) hahahah... *visslar* så då kammande jag hem storvinsten med ett stort leende :D hahah


Då när man är van att klockan är 12 och lite dragen en fredagkväll så var klockan bara halv 8 en söndagkväll så vi bestämde oss för att kolla på film istället.. :) Jag, Emma, Kalle och Broberg åkte iväg till Gnarp för att hyra en liten rulle att kolla på.. Det var det att det blev bara inte EN utan för omväxlingens skull TVÅ filmer :P hahha Jag och Kalle fick våran vilja igenom att hyra en skräckfilm ( *mohaha* ) men vi tog även en komedi med oss hem :)
Båda var bra enligt mitt tycke även om skräckfilmen var lite ...ehm.... konstig xD hahaha

När jag kom hem så satt inte Felix i hallen och väntade som alla andra dagar.. Direkt då kände jag att hon ligger någon annanstans och föder eller har fött redan :) jag sprang runt i hela huset och letade henne men ingenstans såg jag henne... lite smått panik utlöstes för jag VET att hon var inne när vi åkte (a) men sen hittade jag henne.. bakom databordet och där låg hon med två små fina kattungar :D LYCKA !!!!! :) hon är sååå duktig min lilla tös :D.. sen gick och sov ... sen vaknade jag mitt i natten av att något lät högt..Det var en kattunge hörde jag och jag 
lokaliserade det till Freddes garderob.. Jag bah VA:O drömmer jag???  kollade och kände med handen sakta och fick tag på en kattunge till.. En spräcklig.. och det var en av kattungarna som jag sett tidigare så först trodde jag att det var att hon ville flytta på dem men när jag gick in till datarummet med den så kom hon direkt och när jag då skulle stoppa tillbaka den så såg jag att det var TVÅ där redan.. ASSÅ fanns det nu då TRE kattungar.. Hur den där tredje kattungen kom dit vet jag inte. Antingen födde hon i Freddes garderob och flyttade dem sedan och "glömde" en eller så vare tvärtom.. Jag har verkligen ingen aning men så vitt jag vet är det inge fel på den så hon skulle ha stött bort den och skulle hon stött bort den då så skulle hon stött bort den nu med.. så detta är verkligen ett mysterium.. HAHAHA men tre kattungar blev det iallfall.. 
återkommer med kön och allt sen :)

Jag ska väl även säga att jag är hemma idag.. för att jag mådde inge bra imorse.. jag mådde illa och spydde nästan men jag kunde inte spy när jag verkligen försökte -.- ASJOBBIGT !!! tog en alvedon och gick ut på en promenad med Boyen.. Frisk luft hjälper oftast bra : ) hehehe. Det var meningen att jag skulle gå runt kiosken men det var sånt fint väder ute och jag mådde så mkt bättre av att vara ute så jag gick runt bergstigen och runt lillskäret hem jag (a) Det var skönt att ha gått så långt INNAN frukost och INNAN klockan var 6 HAHAHHA ( för jag gick faktiskt upp och klädde på mig och allt inför jobbet ...) Sen när jag kom hem diskade jag, gjorde matlåda åt Fredde och började med matersättningen. Provade att värma den istället och då smakade det faktiskt Oboy så det gick mycket bättre att äta ska jag säga er :) sen käkade jag alla dem dära tabletterna igen ( omega 3...) Sen lade jag mig och vilade lite eftersom jag fortfarande hade ont i magen (a) Nu skriver jag blogg och nu äre dax för lunch hahah.. CIAOO



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0