Det blir aldrig som man väntat sig

Ja ska jag berätta om igår så läre det inte vara så intressant xD haha.. Jag lade mig för att vila strax efter 7 och råkade visst somna.. xD Så ja...där har ni min fredag hahahah..skönt dock att ha lite lungt och skönt och inte måsta göra ngt bara för att det var fredag :P vaknade dock mitt i natten av att både tvn och datorn var på.. typiskt fredda att lämna saker och ting på så jag klev upp och stängde av det (a) hehehe

Så nu idag har man dushat och donat.. ska snart smörja in mig i den nya BUSen som funkar utmärkt bra :) och som jag defenitivt ska fortsätta använda hehe :) sen ska jag nog fortsätta sätta mig här och dona lite :P Finns inte så mkt annat att göra just nu känner jag hahahah xD

och föresten.. äre bara jag som rådiggar markoolios senaste ??? :P


Postat av: Jessica

Den är jävligt grym :D Jag fastnade för den igår när jag hörde den live, han är ju en grym live artist ^^

2007-05-19 @ 12:21:54
URL: http://mickstativ.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0