1 maj

Oj oj oj.. xD haha jag vet inte ens vart jag ska börja.. Asså först och främst vill jag TACKA för alla fina kommentarer jag får och allt.. jag kan fortfarande inte fatta att jag ligger på mest-aktiva-listan än xD men jag är beredd på att det försvinner snart hahaha (a) men TACK TACK TACK.. som ni kan se på bilden här så bara *poff* steg den rakt upp hahahaa men det klagar juh inte jag för (a) hahah

Om igår då.. jag hade sjukt roligt... Vi åkte då till Hånick och till Danne som hade fest.. det var himla trevligt att sitta ute och grilla och umgås.. MEN det var S V I N K A L L T !!!!! Dumma jag hade inte med mig vantar, inge mössa och ingen extra tröja (a) shit jag var smidig som ett kylskåp igår asså efter all kyla.. kunde knappt röra mig HAHAHA.. sen cyklade vi iväg till majbrasan då som ar typ 1 km bort och jag cyklade.. kan ni tänka er? HAHAHA men konstigt nog håller jag balansen bra när man är på fyllan... (peppar peppar ta i trä...) Olyckligtvis gjorde inte Tobbe det HAHAH... han skulle då köra om oss och valde då täckten MEN han landade fel och hela hjulen böjde sig HAHAHAH fy fan va jag garvade hahahahah... sen när vi kom tillbaka så gick vi in istället eftersom alla var isbitar HAHAHA.. men det var trevligt att träffa Emelie och alla dem underbara människorna igen :) hehehe

Och hur mår jag idag då kanske ni undrar... Jag mår bra :) hahahaha xD och vad som händer idag vet jag inte för jag ska juh nämligen jobba imorgon juh så ja vill nog helst bara slappa (a) hahah

Hur var eran Valborg? :)

Postat av: EMMA

Hamnade också på mest-aktiva-listan idag! Jätteförvånad, och glad såklart. :) Har snart 200 unika besökare bara idag, vilket är stoooort rekord! :D Ha en bra dag!

2007-05-01 @ 18:13:20
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se
Postat av: jennifer

hahaha så där såg min statistik också ut haha xD först jättelåg, sen ba; POFF! Rakt upp hahah xD

2007-05-01 @ 19:36:54
URL: http://knasjennifer.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0