Vårtecken : )

HAHA igår vare bara fööör roligt vid msn med Kalle iallafall xD hahaha
så mkt som jag skrattade haahhaha... fick tyvärr spö i Yatsy men äsch..det bjuder jag på (a)

Vad händer idag då? jo du... det ska jag tala om för dig (a)
Solen skiner och det är typ 15 plugrader..har nyss kommit hem från en skön promenad med
Boyen...så här dax är det jobbigt att vara ute ..det är vattenpölar överallt samtidigt som
vårtecknen syns en efter en (a) Vilek dock är underbart haha

Ikväll kanske man ska till Wille och Anna i Enånger...ska bli roligt att träffa dem igen
då jag saknar dem..har fan inte sett Anna på över ett år och Wille på säkert ett halvår...
tråkigt men men...blir så när alla gör olika saker :/ Jag hoppas iallafall att jag tar
mig dit på någe sätt för det vore som sagt roligt =D hehe

Dagens rykte: Ola och Velvet skulle vara tillsammans....om det är sant är det juh himla roligt för honom
(och henne för den delen ^ ) tiden får utvisa om det är sant =)
 bilden kommer från Gyllenseskor.se



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0