Vann rätt?

Jag kan inte säga att fel låt vann även om jag hellre hade sett Månsan som
vinnare för ja jag gillade hans låt helt enkelt och allt... MEN the ark var (är)
verkligen jättegrymma och dem mkommer visa Svergie jättebra tror jag
och låten sätter sig på hjärnan och den är bra helt
enkelt =D hehe.... men liiiite besviken är ja dock (a)
Det var oxå en himla tråkig sak att Anna book bara fick 1 poäng...!!!!
hennes låt var juh faktiskt bra...den hade juh förtjänat liite mer än så....
dessutom tycker ja alla som är med och tävlar förtjänar åtminstonde
1 poäng..stackars Tommy (a) hahha

ja ikväll var jag hos Broberg och kollade på melodifestivalen =D
det var väl rätt lungt även om folket blev en aning fullare på skalan
hahahha xD

SEN fick jag oxå reda på att Erik Lindgren, en kille jag gick i skolan med i
lågstadiet och som ja inte har sett sedan dess, bor nära mig och var
 tydligen på nyårsfesten som mig xD snacka om tabbe från min sida att
missa det asså!!! haha... när Erik då
kom in i huset så kände jag igen honom och jag visste lixom att jag hade sett
honom men kunde inte riktigt placera honom men då hade visst min hjärna
memorerat hans ansikte så jag kände igen honom någonstans i bakhuvudet
ändå xD haha det var lite facinerande =) hahahah



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0