Temptations....

Oh my good lord säger ja bara... Jag var in på H&Ms hemsida och fick se att dem ÄNTLIGEN
hade startat upp en himla bra layout om Madonnas kollektion och den var U.N.D.E.R.B.A.R!!!!
jag bara älskade hennes plagg och ja skulle vilja ha dem allihopa... men pengarna sätter stopp för
det så ja antar att ja får nöja mig med ett plagg eller åtminstonde sukta värre än någonsin efter dem
xD hahaha
Jag fastnade för två klänningar och ett par solglasögon som lixom har ett "M" på sidan vilket
skriiiiker Madde (a) så DEM SKA jag ha xD hahha...gäller bara att vara inne den 22 mars då
dem startar säljandet av kläderna och det....får hålla tummarna... Men lixom detta kan man bara
inte missa eller hur? (a)
här är iallafall kläderna och glasögonen jag vill ha =)



 




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0