Stockholmsresan

Ja men shit...då var man hemma igen då xD... Jag ska försöka skriva denna resa
lite kortfattat men det är så mkt att berätta och så många dagar så jag vet inte om det
går att skriva kort xD hahha... men jag försöker iallafall... OCH jag vet att jag lovade att
det skulle komma ut igår men jag pallade inte att skriva då..Var helt död efter resan och
vi snackade 8 igår på msn vilket är sjukt jobbigt om man vill hänga med xD hahaha


Onsdagen
Ja onsdagen var då den dag vi åkte ner. Hade väl allt packat och klart redan innan
jag vaknade då jag hade vart duktig och packat allt dan innan xD haha men det var juh
småsaker som skulle fixas och donas innnan jag var helt 100 % klar för avfärd xD hahah
20 över 5 gick min buss och där satt man med Magda i typ 5 timmar på Y-bussen xD det var
dock lite jobbigt xD hahah..( inte att åka med Magda utan att sitta i 5 timmar xD hahah ) sen
när man kom fram kring 10 så gick man till trappan på Centralen för att möta upp Moa
och helena xD.. Det gick bra och då vare bara att åka till Helenas moster för att inta sängarna
och sov positionerna och lixom sova ut....eller ja försöka sova ut tills morgondagen som vi väntat
på nu så länge (a) hahha... Dagens roligaste var ändå moas snytningar...lixom papperna bara
*poff* gick åt till snytningarna XD hahahhha

Torsdagen
Hade duktigt ställt klockan på typ halv 9 så man kunde ligga och dra sig ett tag (a) men när man
vaknade var juh Magda redan vaken hahahah xD inte så otippat men himla roligt ändå hahah
Ja man makade sig upp och klädde på sig, sminkade sig och dittan och dattan och drog sig sedan
på sig skorna och ut genom dörren bar vi som 4 kändisar xD hahaha skojja men tillpiffade var vi xD
Fylld med förväntningar och spänning klev vi på tunnelbanan och träffade de andra underbara flicksen
vid trappan..( Pernilla, Jennifer och Alexandra )...Jennifer var dock lite hungrig så hon käkade lite
på donken innan vi sedan fortsatte våran färd genom sthlm för att inhandla det sista...Vi letade
kastrull tror jag hur länge som helst xD...men till slut hittade vi en passande och fin liten kastrull
som vi slutligen bestämde oss för att köpa hha ( för er alla som inte hänger med så är kastrullen
till för att Ola ska koka spaghetti i den....han svarade nämligen mig att hans pasta brändes fast i
stekpannan xD hahaha ja inte riktigt rätt så vi tänkte lixom leda Ola rätt i köksdjungeln ^ ) Sedan
gick vi tillbaka till Centralen för att möta Jessica och Lisa och nu var vi äntligen ett samlat gäng.
Nu var det bara blommor kvar att köpa och det var som tur var ett blomsterstånd mitt emot oss så
där köpte vi våran fina oranga vår-bukett till Ola =D

ja det är inte bara detta e...att skriva menar ja xD haha....

Nu vare då bara att försöka hitta till skivbolaget vilket inte var det lättaste då vi inte visste vart gatan
låg men vi letade oss fram och efter lite funderingar, felgåenden och lite utfrågande tanter så hittade
vi rätt...Den stora missen var nog att vi tog hissen när det var 6 trappor HAHAHAH shit va kul det var
HAAHHA men vi var inte dem enda som hade gjort så och det stod att Universal låg på våning
3 hahahha xD (a) det skapade lite lätt förvirring xD hahahha...Vi kom iallafall in på skivbolaget och
fick sitta i de sjukt skönaste sofforna och vänta på att dem ska ta emot oss.. Alla bara satt och
log lixom och vi visste juh inte va vi skulle förvänta oss eller något...
Sen kom Niklas Bäck då...skivbolagsdirektören för MMS records dit och presenterade sig och
visade oss  till rummet vi skulle vara i...det var värsta stort och fint...=) Vi satte oss vid ett stort
bord som var uppdukat med bullar, kakor och läsk..sen satte han på Olas skiva vilket var himla nice ; )
haha... vi satt där och snackade med Therese ( Olas maneger) och Niklas ett tag då han sedan
visade oss runt på skivbolaget Universal..Och man kan säga att han har humor den killen xD
hahaa.... Vi fick veta va de olika folken på skivbolaget gör och vi fick hela tiden höra att Olas fans
var juh bland dem bästa =D....vilket vi är =) hahaha...det är lixom skönt att höra sånna kommentarer
av så stora viktiga människor =)...Sen att höra det från Ola själv är juh såklart det bästa =D haha (a)
åter till saken...

Vi satte oss ner sen vid bordet igen och fikade...och den försvann Therese och man blev lixom lite nervös
då man nästan fattade att Ola kom och hon skulle hämta honom...=) När ola då vandrade in genom rummet
så ställde vi oss upp och sjöng "ja må han leva" till han.... Roligast var dock när Jessica glömde bort
Olas namn och det blev istället...." ehm....ööh....Ola" hahah men det funka ändå...Han verkade gilla det xD
hahhaa.. Han tackade och han satte sig ner och såg tårtan xD haha... han bah..."ååh" hahaha
Han delade upp tårtan och lyckades fälla tårtan för Magdalena (hahahhaha) stackars lilla Magda då (a)
och han blev glad för tårtan kan ja säga haha..vilket var bra...Jag gillade dock den inte så mkt
kan ha vart för all smörkräm som var i den (a) usha..hahah
Ja när tårtbiten var över så gick han raskt på alla presenter och pokalen såg han då först eftersom
den inte var inslagen och så...Han blev sjukt glad för den och han blev llite tårögd när han såg vad som
stod på den....( sponsrad av kärlek av mina fans...plus våra namn och du kommer alltid vara nummer
1 förr oss ) lixom vem skulle inte bli rörd för en sådan sak? hehhe...sen öppnade han då alla presenter
och det var himla roligt att se att han blev så glad...och när han gissade på de olika sakerna och så =)
Rimmen gillade han även om dem sög (a) hahahha xD och han skulle juh ringa mig sen när det blev
dax för rimmen igen..vilket han gärna får göra hahahhaha (a) (det var ett skämt för dem som inte fatta)

Efter alla bilder var det då dax för en gruppkram och lite tackande och lite signering och lite bildtagningar
och så...sen var ola tyvärr tvungen att dra till studion igen men lixom hey?? det var underbart så länge det
varade =D haha...

sen gick vi lite på stan för att hitta någe place att äta på , vi snacka en massa och sen sa vi hejdå
till alla vilket är sjukt jobbigt men tyvärr ett måste...= ( och vid ca 8 va vi hemma i lägenheten igen..
Vi somnade inte så fort eftersom man alltid går igenom dagen juh 100 ggr *asg* men jag rörde mig
knappt ur sängen då mina ben och fötter var död xD hahahhaha

TACK TILL THERESE OCH NIKLAS som gjorde detta möjligt och
TACK TILL OLA som ställde upp så otroligt mkt med kramar och bilder och lixom allt
TACK TILL PERNILLA, ALEX, MOA, MAGDALENA, HELENA, JENNIFER, LISA och JESSICA som
gjorde denna dag såå underbar =D
TACK TILL ALLA ER OVAN som gjorde denna dag till min bästa =D

Fredag
Denna dag var en riktig pina...Jag kunde inte sova riktigt under natten och vaknade kankse
halv 4- halv 5 och var helt död xD.... gick upp halv 6 och packade klart det sista, klädde på mig och
sminkade mig...sen vare bara att gå tidigt till tunnelbanan för att hinna med första tåget som gick
07.13...Y-bussen gick nämligen 8 från Centralen och det var skönt att hamna på bussen redan
vid kvart i 8... = )....ja då vare en långtråkig resa hem...( än en gång inte Magdas fel utan för att man
hade ont överallt och ville hem xD hahah ).... var hemma igen kring 2
och vid typ 11 lade jag mig för att sova...trött som en jävla gnu och ont i hela kroppen...
lita för Ola får man väl tåla hahahahha (a)


SAKNAR ER REDAN OCH LÄNGTAR REDAN TILLS NÄSTA GÅNG VI SES!!


Postat av: Magdalena

HAHA vilken tur att det inte var mitt fel då! Men killarna bakom hade ju roande ämnen att lyssna på (not) x)

2007-03-31 @ 16:32:44
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Jennifer

TACK SJÄLV! Det va helt underbart roligt att träffa dig igen :'D (L)

AWW tack så mycket, men jag tycker att alla andras bilder va mycket finare än min (a) Din tex. Din va MYCKET finare än min :O Du är alltid så fin!! (L)(L)

2007-03-31 @ 17:26:57
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Madde

HAHA ja Magda...dem var juh värsta inne i poesi och allt sånt xD hah...dessutom såg en ut som värsta tjejen XD ahhhah...

och Jennifer...fasen va snäll du är (a) blir värsta glaaad :) Men dina bilder blev såå himla bra =D hehe och du är alltid fin du med =D <3

2007-03-31 @ 20:06:22


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0