Oväntat besök!!

Här sitter man som vanligt och donar lite vid datan och så märker jag
att Boyen hör en bil och jag tänker naturligtvis att det var Fredde som
kom hem tidigare än tänkt men så var det juh inte... Ute genom
fönstret ser jag....JÖRGEN!!!!!! :O aaah lixom xD
det första man säger är -"va fan gör du här !?" så där välkommande xD
haha nä men man har inte sett karln sen typ studenten så klart man blir
paff när han plötsligt dyker upp i dörren xD hahaha

Då inser man att världen är bra nog liten då han ska skjutsa en kompis till Angelica
och nybben som bor längre upp här i stocka xD hahaha

ja han var verkligen ngn jag har saknat så nu är jag värsta glad =D



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0