oväntat besök : )

Halloj kära vänner : )
Hur står det till med er? Jag hoppas det är bara bra XD
Igår
loggade lilla Ola in och gav mg och Magda 2 svar var
och det var juh en liten guldkant i vardagen kan man säga xD hahaha
Det var oxå mitt 40:e svar vilket man kan säga blev
lite av ett jubileum xD hahh (a) OCH det är ALLTID lika
roligt när Olis loggar in när man lixom minst anar det haha..= )


Jag hade satt på klockan på 10 för att jag har en del saker att göra idag
och dessutom ville jag inte sova bort hela dan som jag brukar (a).
Tro det eller ej men jag vaknade 10 minuter innan xD haha, det
händer typ aldrig xD hahahah
men man ska överraska sig själv ibland xD

Jag har dock lite saker som jag ska göra idag då.
Jag ska tex färga håret...jag ska trixa och dona lite OCH
jag ska även teckna en bild xD
I better get started ; )



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0